Увага! Акція! Реєструйся на програму Work and Travel USA 2017 до 30 листопада 2016 року та отримай знижку $75!

Авіапереліт

Отже, після проходження співбесіди у посольстві ви купуєте квитки на літак.
Далі, не пізніше ніж за 3 тижні до вильоту ви повинні нам повідомити, всі деталі вашого перельоту. Ця інформація повинна містити місто прибуття в США, дату прибуття, номер рейсу прибуття, час прибуття, а також дату, час і номер рейсу вильоту з США в Україні. Навіщо нам це?
Це потрібно для того, щоб надати деталі вашого перельоту спонсорській організації в США і тому вам необхідно надати нам цю інформацію вчасно.

Авіапереліт до США по програмі Work and Travel USA 2015



ВАЖЛИВО. Не забудьте взяти з собою наступні документи:

- Закордонний паспорт з візою
- Форма DS-2019 (вам в руки видав цей документ візовий офіцер у посольстві, без цього документа ваша віза недійсна!)
- Запрошення від роботодавця
- Пам'ятку учасника програми з усіма заповненими полями
- Роздрукована детальна інформацію про те, як дістатися з міста, в який ви прилітаєте
до вашого роботодавця
- Поліс медичного страхування

Реєстрація на рейс

Реєстрація на рейс починається за 2 години і закінчується за годину вильоту. Місця в літаку розподіляються при посадці, тому якщо хочете сидіти біля віконця приїжджаєте на реєстрацію раніше.
Іноді трапляється конфуз, авіакомпанія продає більше квитків, ніж є місць в літаку, це друга причина по якій варто приїхати на реєстрацію раніше. В іншому випадку доведеться летіти стоячи.
Може трапитись, що вам доведеться летіти з пересадкою в Європі.
По прильоту в транзитний аеропорт насамперед знайдіть інформаційне табло і уточніть, коли розпочинається реєстрація на ваш рейс. Не варто ломитися і забирати багаж в транзитному аеропорту. Не хвилюйтеся ваш багаж буде вас щасливо чекати вже в Америці.
Використовуйте час в аеропорту з максимально користю: практикуйте вашу англійську, насолоджуйтеся прекрасними видами на термінали аеропорту.
Головне за всім цим не пропустіть ваш рейс.

Що брати з собою

Ви, як пасажир трансатлантичного рейсу можете узятий з собою дві сумки по 22 кілограми і ручну поклажу 7 кг. За надмірну вагу доведеться заплатити від 10 Євро за кг. і більше. Дві сумки по 22 кг і ручна поклажа 7 кг це чарівна формула. Тому що, навіть якщо ви візьмете одну сумку і вона будить важити більше 22 кг. За надмірну вагу все одно доведеться заплатити.
Для любителів спиртного звертаємо увагу в США можна вести не більше 1 л. міцних алкогольних напоїв і не більше одного 2 літрів слабоалкоголки. Теж саме стосується сигарет не більше 200 штук.
З одягу беріть тільки найнеобхідніше. З досвіду, більшість з привезеного з собою в США одягу, студенти не носять.
Учасники програми минулих років радять взяти з собою щось їстівне. У багаж можете покласти запечатані шоколадки, печиво, горішки, воду.
Не можна брати з собою: бутерброди та інші відкриті продукти. Ваш багаж буде обнюхувати песик. Краще щоб вона не впізнала продукти, інакше митники будуть оглядати сумки та продукти відберуть.
Обов'язково візьміть з собою (в багаж) необхідні медикаменти, тільки ті, що ви знаєте і які вам можуть стати в нагоді!
На питання, чи везете ви продукти харчування, відповідайте - НІ, навіть якщо ви везете кілька пачок чіпсів або шоколадку. Інакше вам доведеться вивертати свій багаж і показувати весь вміст.
Не беріть із собою електроприлади. У США вони працювати не будуть (за винятком спеціально пристосованих) фени, праски, магнітофони та ін. залиште вдома. У США в мережі не 220 вольт як у нас, а 110. Зарядні пристрої до телефону зазвичай адаптовані на 220 і на 110 вольт.

Ручна поклажа: (до 7 кг.)

Це сумка, яку ви не здаєте в багаж, а берете з собою в салон літака. Будь ласка, візьміть в таку сумку або рюкзак наступне:
- Документи (які описані вище)
- Найнеобхідніші речі на перший час. Ваш багаж може прилетіти пізніше за вас (таке рідко, але буває), тому, візьміть в ручну поклажу все, що допоможе вам почувати себе впевнено після прибуття в США:) (туалетні приналежності, змінний одяг) і т.п.

Ми радимо взяти в ручну поклажу щось тепле (наприклад светр), маленький тюбик зубної пасти, щітку, мило, вологі серветки. У ручну поклажу можна брати електронні прилади, фотоапарат, камеру, ноутбук.
- Не кладіть в ручну поклажу: ножиці, манікюрні прибори, ножі (в тому числі складані). Також не можна брати рідини більше ніж по 100 гр. у флаконі. Всі рідини будуть окремо перевірятися при посадці в літак. Брасматік, крем, парфуми, зубна паста, рідкий дезодорант - це теж рідини. Їх має бути не більше ніж 5 предметів, не більше ніж 100 грамів кожний, упаковані окремо в прозорому пакеті наданому для огляду.
Пластикову пляшку з водою ми рекомендуємо покласти в багаж (не в ручну поклажу).
- Не переносьте заборонені предмети, зазначені на обкладинці авіаквитка і на вивісках в аеропортах. Уважно читайте всі вивіски і оголошення в аеропортах, це допоможе уникнути непорозумінь.

Кінцевий пункт

Будь ласка, пам'ятайте, що остаточний пункт призначення в США - не Нью-Йорк (якщо у вас, наприклад квиток у Нью Йорк), а те місце, де знаходиться ваш роботодавець. Заздалегідь з'ясуйте, як ви будете добиратися, заздалегідь уточніть розклад і вартість проїзду. Якщо ви збираєтеся користуватися міжміським автобусом, ми рекомендуємо відвідати сайт www.greyhound.com, вивчити, роздрукувати і взяти з собою розклад необхідних автобусів. Порада: в автобусах працює кондиціонер і часто, особливо вночі буває холодно. Візьміть з собою в автобус светр або курточку.

Можна подорожувати поїздами Amtrak (www.amtrak.com). Проте, зазвичай, це трохи дорожче ніж автобусами.

Якщо вам що-небудь не зрозуміло з приводу того, як добиратися до потрібного міста, не соромлячись, задавайте питання нам або своїм роботодавцям. Краще 10 раз все уточнити і перевірити, чим розгубитися (або загубитися) у США.
Бажаємо успіху на шляху до США!